W jaki sposób przyjmujemy produkty do magazynu?
Podczas przyjęcia towaru, dostarczone produkty weryfikujemy pod względem jakościowym oraz ilościowym na podstawie dołączonych do dostawy dokumentów (WZ,CMR,FV) Po szczegółowym sprawdzeniu, w zależności od wielkości i ilości sztuk wszystkie dostarczone produkty rozlokowywane są na unikalnych miejsach w regałach wysokiego składowania,lub w specjalnie dostosowanych półkach. Wszystkie informacje dotyczące lokacji towaru w magazynie mają odzwierciedlenie w naszym systemie WMS.
W jaki sposób magazynujemy towar?
Nasz magazyn jest suchy,spełnia normy HACCP i został dopuszczony przez Sanepid do składowania materiałów spożywczych. Wszystkie towary znajdujące się w magazynie składowane są na paletach w regałach wysokiego składowania lub w specjalnie przystosowanych półkach. Magazyn oraz wszystkie złozone w nim materiały są ubezpieczone od wszystkich zdarzeń losowych.
W jaki sposób kompletujemy zamówienia?
Kompletacja, czyli inaczej mówiąc pakowanie zamówień to proces który rozpoczyna się od momentu pobrania złożonego zamówienia,aż do momentu wydania towaru z magazynu kurierowi lub innemu przwoźnikowi.

W skład procesu kompletacji wchodzi:

  • Pobranie zamówienia złożonego przez klienta
  • Wydruk listy kompletacyjnej w celu zlokalizowania towaru w magazynie oraz jego zbiórki
  • Dobór optymalnego opakowania
  • Bezpieczne zapakowanie materiałów z użyciem wypełniaczy oraz oznaczeń transportowych
  • Dołożenie dokumentów do zamówienia(WZ,PARAGON,FV,POTWIERDZENIE REALZIACJI ZAMÓWIENIA,itp.)
  • Wydruk listów przewozowych
Jakie mamy terminy realizacji?
Realizacja zamówień nastepuje w dniu złożenia zamówienia. Godziny do których można składać zamówienia, aby zostały zrealizowany tego samego dnia ustalane sa indywidualnie.
Z usług jakich przewoźników korzystamy?
Przesyłki mogą trafić do odbiorców za pomocą:

  • Firmy kurierskiej
  • Poczty Polskiej
  • InPostu(Paczkomaty)
Jak obsługujemy zwroty?
Jeśli z jakiegoś powodu wysłane zamówienia nie zostaną odebrane przez odbiorcę lub zgodnie z obowiązującym prawem, bez podania przyczyny zostaną zwrócone, wówczas przyjmiemy je do magazynu. Dostarczone zwroty zostaną szczegółowo sprawdzone pod względem jakościowym oraz ilościowym na podstawie dokumentów, które były dołączone przez nas do przesyłki. Po szczegółowym sprawdzeniu zostanie przygotowany raport, który zostanie wysłany do wskazanej osoby po stronie klienta. Po podjęciu decyzji przez klienta, produkty pełnowartościowe zostaną przyjęte na stan magazynowy,wszystkie produkty uszkodzone zostaną zutyliowane, co zostanie potwierdzone kartą przekazania odpadu do utylizacji.

 

Dodatkowe pytania prosimy przesyłać za pomocą formularza

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat wiadomości

Treść wiadomości

 

Kontakt

Flexible Logistics Services Sp. z o.o.
Pass 20k, Bud.9
05-870 Błonie
Dział Obsługi Klienta

tel: 505-081-760